> Klatring (christinestrening)

Klatring

Klatring og trynings for alle penga!

What a day!

Bl himmel, god mann og verdens beste minstesster.
Planen i dag var klatre, og vi gikk turi solen p vei til klatrehallen.

De som kjenner meg vet at jeg er litt klnete av meg. Det er stort sett litt armer og bein til alle kanter.

I dag var ingen unntak. Da vi gikk tur komjeg til en liten asfaltkant jeg ikke la merke til (den bittelille asfaltkanten bak meg p bildet). Uten forvarselstupte jeg fremover og landa pang ned p begge knr. Jeg skjnte ingenting fr jeg satt p alle fire med bankevondt i begge knr. AAAU! Det gjorde s vondt, men hele settingen var s komisk at vi bare mtte le... Det var jo ikke akurat store kanten jeg stupte utfor, og jeg rakk likevel ikke lete etter balansen.

... Vi fant ogs ut at jeg har blitt en ekte blogger da jeg ba Jon og Hanna om ta bilde der jeg satt!

Verdens beste!

Det var som alltidskikkelig gy med klatring, og Hanna har blitt s flink. I dag klatret hun vanskeligere ruter OG hun gikk p led. Og jeg persa igjen. Denne gangen klatret jeg til topps uten bruke klatretakene, men bare ved brukestrukturen i veggen. HURRA!!!

Vi mtte steIngelin ogs- ei kjempest jente jeg har sett navnet p (og blitt bittelitt kjent med) ikommentarfeltet p bloggen min.Det er s hyggelignr dere lesere sier hei:-)

N er vi hjemme i sofakroken med strikkety (Hanna er 15 r og strikker Mariusgenser. Sjekk den HER) og Smallville p TV (yes, vi er hekta p supermann). Fruktsalaten med vaniljekesam og mrk sjokolade er inntatt, og vi er klar for skikkelig fredagskos! I bloggverden er det populrt ha mandag som favorittdag ettersom ny uke representerer nye muligheter. En hel uke som str ubrukt og som er klar til fylles med mye bra. Jeg er enig, men INGENTING slr fredag. Hver fredag vkner jeg med et smil om munnen!!! Da er det helg, og det er Idol- x-factor-norske talenter- eller noe i den gaten etterfulgt av Senkveld p TV.

Fredag er ALLTID bra, og fredag med besk er enda bedre :-)

Dagens villtur

, i dag skulle jeg lage blogginnlegg med bilder fra min aller frste klatreturp flere taulengder! klatre flere taulengder vil si at mansikrer hverandre underveis i klatringen slik at man kan klatre rutersom er lengre enn tauet man har med. Da str man i veggen mens man sikrer den andre som klatrer- ikke bare nede p bakken. P den mten kan man n hye fjelltopper.

Planen i dag var kjre til Sotra og finne klatreveggen "Jesusveggen". Der skulle vi kose oss med flere klatreruter. Vi kom oss til Sotra, men noen Jesusvegg fant vi ikke med det frste.

Slik har dagen vrt sett ut!

Vi gikk oss vill i buskekratt, bratte fjellvegger, myrlandskap; You name it.Vi mtte klyve ned bratte fjellsider, havnet i myrer og bekker og ble skikkelig vte p beina. Og da vi kom hjem hadde jeg barnler over alt.

Da vi endelig fant veggen hadde vi sullet rundt i3 timer, og det ble for seint til skulle klatre opphele veggen. Men vi fikk oss iallefall en lang fjelltur, ogn vet vi hvor veggen ligger (bare 20 minutters gange fra bilen). Vi fant ogsmange andre fine ruter i omrdet, s i morgen drar vi tilbake.

Da kan jeg forhpentligvis vise dere bildene jeg ville dele i dag :-)

Dagens klatrekt

I dag tidlig dro vil til Fantofthallen for klatre litt sammen.
Knallmorro. I dag klarte jeg klatreflere av rutene med bare bruke beina rett p veggen- uten bruke knottene. Tjohei. Elsker nr det gr fremover!!!

Hanna imponerte skikkelig. Hun har ikke klatret s veldig mye fr, og i dag klarte hun komme til topps p alle rutene- til og med de vanskelige med littoverheng. *Flinka*

Jeg var litt sliten i dag, og orket ikke st og sikre...

Det var forresten morro komme hjem og se p klatrebildene for s oppdage at yndlingsjoggebuksa mi (som jeg alltid bruker til styrketrening og klatring)faktisk er gjennomsiktig p rompa. Hva med si i fra...!? :-)

Etter klatring ble det en bytur med shopping p Hanna og meg :-)
Jeg bare elsker ha ssterbesk!!! N sitter vi her i sofan, trtte som to slips etter en langhelg med masse innhold. N blir det sofasliting, strikkingog film resten av dagen...

Klatring med gode venner

I gr var Tonje, Jon og jeg og klatret.

Det var kjempemorro vre i veggen igjen.Vi ble gira alle sammen og Jon og jeg har lagd en fin plan om klatre en gang i uken fremover. Jippiiii !!!! Klatring er en super hstaktivitet :-)

Klatring ute

Her har jeg vrt i ettermiddag
I klatreveggen "Gjkeredet" p Sotra

Veldig morro klatrei dag. Vi har ikke klatret ute p 2 r. Og i dag klarte jeg endeligen rute p 6-
Det gr veldig fremover med det meste for tiden. HIPP HURRA!!!

Jeg elsker vinteren, men vren er ikke verst den heller gitt :-)

christinestrening

31, Bergen

Hei du :-) S hyggelig at du besker bloggen min. Jeg heter Christine og jeg har rukket bli 31 r gammel. Jeg er gift og mamma til verdens beste gutt p 1,5 r. Jeg er grnder og har eget enkeltmannsforetak; www.christinestrening.com. Jeg er utdannet sosionom, personlig trener og kostholdsveileder og jobber hovedsakelig med personlig trening utendrs i sm grupper, bootcamp og babybootcamp ulike steder i Bergens vakre natur; ret rundt. Selv lever jeg for trening og friluftsliv, og elsker det meste av aktiviteter som foregr utendrs. Langtur er tingen, og sommeren 2011 syklet jeg Norge p langs helt alene. Etter det har jeg blitt gira p begi meg ut p enda flere vgale drmmer- og drmmer er det ikke mangel p! Jeg trener mot mitt frste ironman 70,3 i Haugesund juli 2015. Flg meg gjerne p veien. Mer info om meg; hjemmeside- www.christinestrening.com. Du finner meg ogs p instagram og facebook ved ske christinestrening. Mail: christinelystrup@gmail.com.